• Kurz Daňové priznanie

• Bezplatný kurz pre žiakov našej školy, kde budú obznámení s povinnosťami vyplývajúcimi v prípade dosiahnutia príjmov v predchádzajúcom kalendárnom roku 2016 v zmysle zákona o daniach z príjmov, s tvorbou daňových priznaní. Žiaci budú mať možnosť vytvoriť si vlastné daňové priznanie na tlačive, ktoré je možné odovzdať daňovému úradu. Prihlásiť sa je možné u Ing. Červenkovej

• Lyžiarsky výcvik- Ski Zábava Hruštín

• V dňoch od 29.1.2017 do 2.2.2017 mali možnosť žiaci našej školy zúčastniť sa lyžiarskeho výcviku. Lyžiarske stredisko Ski Zábava v Hruštíne bolo to pravé pre začiatočnika aj dobrého lyžiara.

Fotoalbum

• Slávnostné odovzdávanie maturitných vysvedčení

• V pondelok 30.5.2016 o 10:00 sa v priestoroch ŠD UKF Nitra (ul. Boženy Slančíkovej 1, Chrenová Nitra) uskutoční slávnostné odovzdávanie maturitných vysvedčení. Prosíme maturantov aby prišli v slávnostnom oblečení o hodinu skôr tj. o 9:00 za účelom nácviku.

• Mladý tvorca 2016

• V dňoch 26.4.-28.4.2016 sme sa zúčastnili výstavy Mladý tvorca na Agrokomplexe v Nitre. Návštevníkov oslovil predovšetkým náš zaujímavo dekorovaný žlto-modrý stánok. Mali možnosť spoznať naše ponúkané študijné odbory. Návštevníci sa tiež mohli zabaviť na našej zážitkovej strelnici a pozrieť si prácu s priemyselným robotom ABB. V týchto dňoch sme sa všetci príjemne zabavili a urobili našej škole len to najlepšie meno.

Fotogalériu nájdete TU

• Exkurzia Praha

• V dňoch 28.-30. apríla sa študenti III.B triedy, doplnení tromi študentmi z iných tried pod vedením RNDr. Tomáša SonnenscheinaMgr. Tomáša Žilku zúčastnili exkurzie stovežatej Prahy.

Hlavné mesto Českej republiky je jedným z najnavštevovanejších miest v Európe, o čom sme sa mohli presvedčiť v uliciach veľkomesta, kde sme počuli viac jazykov ako v Babylone.

Poďme pekne po poriadku. Štvrtkový ranný zraz o 5:20 na stanici bol pre viacerých nočnou morou, našli sa aj takí, ktorí radšej nešli spať. Na prepravu sme využili služby spoločnosti Regiojet s krátkym prestupom v Bratislave. V Prahe nás o 11:30 vítalo príjemné aprílové počasie s pofukujúcim chladnejším vetrom. Metrom sme sa prepravili do nášho penziónu Easy Journey v Prahe 5 – Smíchov, transport nevydržalo jedno koliesko na kufri. Internacionalizácia Prahy sa prejavila hneď pri príchode, keď nás vítal majiteľ penziónu s typickým sovietskym prízvukom a v neďalekých potravinách sedela za pokladňou aziatka s problematickou češtinou. Po krátkom oddychu na izbách sme sa vydali na prehliadku najznámejších pamiatok. Prechádzka ulicami mesta nás priviedla postupne k Václavskému námestiu, stredisku obchodného aj spoločenského života. Je dlhé 750 metrov a široké 60 metrov. Václavské námestie bolo svedkom mnohých významných historických udalostí. Je to tradičné miesto demonštrácií, osláv a iných masových zhromaždení. My sme si tu dopriali náš prvý pražský obed. Od námestia sme sa presunuli k ďalšej obrovskej atrakcii – Pražskému orloju. Darmo sme hľadali krásku na pražskom orloji, našli sme niekoľko pouličných umelcov, ktorí si na živobytie zarábajú mnohými spôsobmi, častokrát veľmi divnými (chlapík s mydlovou vodou obaľoval ľudí do bubliny a nie veľmi sa mu darilo J ). Staromestské námestie s radnicou sme po niekoľkých desiatkach metrov vymenili za Karlov most. Karlov most je najstarší stojaci most cez rieku Vltavu v Prahe a druhý najstarší zachovaný most v Česku. Most je 516 m dlhý a takmer 10 metrov široký, je ohraničený troma vežami. Na Malej Strane sú to väčšia a menšia Malostranská mostná veža, na strane Staré Mesto potom Staromestská mostná veža. Staromestská mostná veža je často opisovaná ako jedna z najúžasnejších svetských gotických stavieb na svete. Most je ozdobený 30 sochami a súsošiami v dvoch radoch (po každej strane mosta). Na moste pôsobí každodenne veľké množstvo umelcov – maliarov a hudobníkov, ktorí spríjemňujú atmosféru prechádzajúcim sa turistom. Príjemnou prechádzkou popri rieke a tzv. Tančiacom dome sme sa vrátili vo večerných hodinách naspäť na hotel. Absolvovaných 10 kilometrov nás veľmi príjemne unavilo. Piatkový budíček o 8:30 nás prebral do príjemného teplého dňa a čakala nás ďalšia štreka. Prvou zastávkou bol Pražský hrad.  Pražský hrad je najvýznamnejšia stavebná pamiatka Prahy i celej Českej republiky, sídlo prezidenta ČR, najznámejšia a najcharakteristickejšia dominanta hlavného mesta Česka. Nachádza sa na miernej vyvýšenine v pražskej mestskej štvrti Hradčany. Už pri vstupe do hradného areálu mala hradná stráž problémy udržať vážnu tvár pri fotení sa našich študentiek. V rámci hradu sme mohli obdivovať niekoľko nádvorí, palácov, ale najmä Katedrálu sv. Víta, ktorá je najväčšou a najvýznamnejšou sakrálnou stavbou Prahy. Po krátkom oddychu čakal na študentov ďalší výstup, tentokrát na Petřín. Niekoľkí mali snahu trucovať, ale v konečnom dôsledku boli radi, že prišli až na vrchol. Svoju dominanciu a najlepšiu kondíciu potvrdili hokejisti a futbalisti. Petřín je 327 m vysoký kopec v centre Prahy. Na jeho vrchole stojí Petřínska rozhľadňa a mnoho iných objektov. Niektorí využili dvojhodinový oddych na vrchole poobedňajším spánkom v areáli detského ihriska, odvážnejší absolvovali výstup na vrchol rozhľadne, ktorej konštrukcia má váhu 175 ton. Jadrom konštrukcie je osmiboký tubus, v ktorom sa nachádza výťah. Okolo tubusu sa vinú dve točité schodištia s 299 schodmi - jedno slúži na výstup a druhé na zostup. Rozhľadňa má dve vyhliadkové plošiny, horná je vo výške 55 metrov. Pri jemnom závane vetra sme mohli cítiť záchvevy rozhľadne. Po tomto krásnom zážitku sme sa presunuli do zrkadlovej sály, kde sme sa zasmiali na vymoženostiach krivých zrkadiel, ktoré nám predĺžili aj skrátili nohy, zväčšili zadky, zúžili aj rozšírili naše športové postavičky. Podvečer sme sa po absolvovaní 12 kilometroch presunuli spať na hotel, niektorí využili voľno nákupom v obchodnom centre Nový Smíchov, iní dali prednosť oddychu na izbe. V sobotu okolo obeda sme využili posledné hodiny pobytu v Prahe nákupom suvenírov a ochutnávkou miestnej gastronómie. O 15.00 sme vyrazili na dlhú cestu späť do Nitry plný zážitkov a pozitívnych emócií. Už teraz sa tešíme na ďalšie výlety, ktoré obohatia naše poznatky z cestovného ruchu.

Fotogalériu nájdete TU

• Exkurzia v meste Zlín

• Dňa 21. 4. 2016 sme sa zúčastnili exkurzie v meste  Zlín v Českej republike. Spoznali sme, že Zlín je mesto Tomáša Baťu, hlavného predstaviteľa európskeho manažmentu. Navštívili sme ZOO, v ktorej sme mali možnosť vidieť  213 druhov zväčša voľne pustených zvierat, 1 261 jedincov na celkovej rozlohe 52ha.  Zúčastnili sme sa prehliadky Zámku Lešná, ktorý patrí k najmladším šľachtickým sídlam na Morave. Stavbou pripomínal budovu z rozprávky. Vrátili sme sa vo večerných hodinách domov plný zážitkov a príjemných spomienok.

• Stredoškolská odborná činnosť

• Dňa 6.4.2016 sa žiačky našej školy, Karin Obertová, Dominika Doležajová, Nikol ŠiškováAlena Grežová, zúčastnili krajského kola Stredoškolskej odbornej činnosti, po úspešnom absolvovaní a obsadení prvých dvoch priečok v školskom kole. Naše žiačky súťažili v dvoch odboroch: Cestovný ruch, hotelierstvo a gastronómia a Ekonomika a riadenie. Získali certifikát Stredoškolskej odbornej činnosti. Gratulujeme!

• Rodičovské združenie

• Dňa 14.4.2016 sa v čase od 14:30 do 17:00 hod. uskutoční konzultačné rodičovské združenie v budove školy SSOŠ Animus v Nitre, na Levickej ceste 40.

• Prednáška na tému poľovníctvo

• Dňa 7. marca 2016 sa na našej škole usporiadala prenáška na tému poľovníctvo. Zúčastnili sa jej žiaci III.B triedy odbor Manažment regionálneho cestovného ruchu. Prednášateľom bol Martin Gregorič, žiak III.A triedy, ktorý sa aktívne venuje poľovníctvu Študenti sa zamerali na tieto témy: oboznámenie s poľovníctvom, lov zveri na slovensku, praktická ukážka predaja zveriny odberateľovi, starostlivosť o zver.

Organizačnú stránku zabezpečila Mgr. Jedličková

• Odborná exkurzia vo Wellness Hotel Patince

• Dňa 10. marca 2016 sa študenti študijného odboru manažment regionálneho cestovného ruchu pod vedením Mgr. Margity Jedličkovej, Ing. Tatiany Oravcovej a PaedDr. Zlatice Nagyovej zúčastnili odbornej exkurzie vo Wellness Hotel Patince.

Pod vedením príslušných pracovníkov hotela sa študenti oboznámili so základnými princípmi fungovania hoteliérstva, prešli všetky dôležité úseky a pavilóny hotela – stravovacie a ubytovacie priestory, bazénový a saunový svet, Spa kozmetiku, kongresové centrum. Zároveň boli oboznámení s organizáciou a zabezpečením jednotlivých úsekov a poskytovaných služieb.

Ďakujeme vedeniu hotela za poskytnuté cenné rady, ako aj za možnosť prehliadky priestorov wellness hotela.

• Prezentácia SSOŠ Animus v Mlynoch Nitra

• Dňa 4.3.2016 sme moderným spôsobom prezentovali našu školu, ako aj študijné odbory v obchodnom centre Mlyny Nitra.

Tešíme sa na ďalšie podobné aktivity.

• Valentín na Animuse

• V piatok 12.2. 2016 sme si aj my na Animuse zapojili do prípravy Valentína. Cvičné firmy tretích ročníkov si pripravili pre žiakov rôzne prekvapenia v podobe neskušáčikov ale aj obložené rožky, medovníčky, muffiny, smotanové torty s jahodami, a rôzne iné.

Celý deň prebiehala Valentínska pošta, ktorou sme potešili veľa našich spolužiakov, profesorov a vedenie.

Sme radi, že žiakom aj naším profesorom sa usporiadanie Valentína na škole páčilo a už sa nevieme dočkať ďalšieho roku.

• Odborná beseda na tému "Mediálna komunikácia"

• Dňa 8.2.2016 sa uskutočnila odborná beseda s redaktorom, moderátorom TV Central, s Patrikom Jágerom na tému „Mediálna komunikácia“. Tejto besedy sa zúčastnili žiaci 1. a 2. ročníka. Študenti mali možnosť vyskúšať si aj prácu moderátora. Organizačnú stránku zabezpečovala Mgr. M. Jedličková.

• Rodičovské združenie

• Dňa 14.1.2016 sa v čase od 15:00 do 17:00 hod. uskutoční konzultačné rodičovské združenie v budove školy SSOŠ Animus v Nitre, na Levickej ceste 40.